Archiwum

Wybór oferty - protokół

Protokół z posiedzenia komisji przetargowej dotyczący roztrzygnięcia, wyboru oferty na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania izolacji przecwiwilgociowej zewnętrznych ścian podziemia i piwnic budynku pałacowego w Tułowicach.

Protokół

Przedłużenie terminu składania ofert do dnia 25 stycznia 2010r. do godz. 12.30

Przedłużenie terminu składania ofert

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu przetargu dot. realizacji zadania pn. Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) informuję, że w ogłoszonym pisemnym przetargu nieograniczonym dot. realizacji zadania pn. Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach – w Zespole Szkół w Tułowicach”, po przeprowadzeniu oceny i badaniu ofert wybrano ofertę Nr 3 Firmy Ogólnobudowlanej DEKBUD.

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu przetargu dot. realizacji zadania pn. Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach

Ogłoszenie o zamówieniu

Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach – w Zespole Szkół w Tułowicach

Ogłoszenie o zmianach w ogłoszeniu: Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach – w Zespole Szkół w Tułowicach

Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego nr DK.AK.342-4/09 pod nazwą: Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach - w Zespole Szkół w Tułowicach

Numer ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych: 436804 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Tułowicach , ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4277036, 4277040, faks 0-77 4277037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-tulowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach - w Zespole Szkół w Tułowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie elementów drewnianej więźby oraz wymianie pokrycia z blachy na pokrycie z łupka mineralnego i z blachy tytanowo-cynkowej zabytkowego budynku Zespołu Pałacowego - Internatu Zespołu Szkół w Tułowicach, w Tułowicach, ul. Zamkowa 15. Zamówienie obejmuje następujące główne roboty: - Demontaż istniejącego pokrycia z blachy - 2266,65m², - Demontaż istniejących obróbek blacharskich - 196,99m², - Demontaż istniejących rynien - 251,16m, - Wymiana instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów powykonawczych - 1 kpl, - Demontaż prowizorycznego zabezpieczenia połaci dachowych z papy smołowej - 2266,65m², - Wymiana odeskowania z desek 19 mm na styk - 453,33m², - Wymiana końców krokwi - 11,0szt, - Wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej: krokwi, jętek, płatwi, mieczów, zastrzałów o różnych przekrojach- 141,64mb, - Wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych stropów, ścian - 40,68mb, - Roboty odgrzybieniowe deskowania i więźby dachowej - 6461,20m², - Wykonanie obróbek blacharskich, pasów nadrynnowych z blachy tytanowo-cynkowej - 216,59m², - Wykonanie rynien z blachy tytanowo-cynkowej - 251,16m, - Wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej na deskowaniu - 2183,83m², - Wykonanie pokrycia wieży blachą tytanowo-cynkową w łuskę - 82,82m², - Wykonanie pokrycia dachu o skomplikowanym kształcie z łupka naturalnego, podwójnie - 2183,83m², - Wykonanie drewnianych pomostów poziomych na dachu - 67,85m², - Wymiana drewnianych stopni schodów zabiegowych z podstopnicami - 65szt, - Wymiana belek stropów drewnianych - 0,77 m³ , - Wymiana podłóg drewnianych z desek struganych grub. 32 mm - 22,5m², - Wymiana tynków wewnętrznych - 318,07m², - Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych - 652,02m², - Wykonanie tynków zewnętrznych kominów ponad dachem z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową - 46,71m², - Wymiana okien drewnianych jednodzielnych o powierzchni ponad 1,0m² z obróbką osadzenia, parapetami i podokiennikami - 31,49m², - Wymiana drzwi drewnianych z obróbką osadzenia- 8,09m²..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.23.11-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Namysłów, Oddz. w Niemodlinie Nr 03 8890 1079 0009 3099 2011 0005 z dopiskiem: Wadium-przetarg na remont dachu w Zespole Pałacowym - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158, z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz.596 i nr 216, poz. 1824). Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego nie później jak w dniu i godzinie otwarcia ofert. Wadium w formach niepieniężnych należy przekazać dla Głównej Księgowej Zespołu Szkół, Pani Barbary Osińskiej, która potwierdzi jego wniesienie. Przyjęcie dokumentu przez Główną Księgową Zespołu Szkół nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług budowlanych 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. - Dysponowanie kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych i kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne, 2.2. - Udokumentowanie zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót o rodzaju i wartości odpowiednimi do robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. wykonanie remontu lub wykonanie pokrycia budynku łupkiem mineralnym na wartość nie mniejszą niż 500 000 zł brutto, oraz przedstawienie referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie; 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1. Posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 200.000 zł lub posiadanie środków własnych na rachunku bankowym w wysokości min. 200.000 zł. 3.2. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 4. Udzielenie minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 5. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia- 1 000.000,-zł, Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków oraz Wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie VIII SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Zaświadczenia, właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zawierający: imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień, długość praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie, wg zał. nr 1 do SIWZ z podaniem ich nazwy, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości robót, nazwy i adresu inwestora. 6. Kserokopia uprawnień kierownika budowy oraz kierowników robót przewidzianych do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Polisa OC (odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000.000,- zł, 8. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 10. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz terminu i kwoty wniesionego wadium. Uwaga: Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz-tulowice.pl, www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Tułowicach ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Tułowicach ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.02.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Remont dachu w Zespole Pałacowym w Tułowicach - w Zespole Szkół w Tułowicach współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - Inwestujemy w Twoją przyszłość.

 

Więcej artykułów…